
تنها ستاره ی شب تارم شبت به خیرتار است بی تو لیل و نهارم، شبت به خیرای سر به شانه های رقیبان گذاشتهکی سر به شانه ات بگذارم؟ شبت به خیرتو در کنار کیستی امشب که سال هاستغیر از غم تو نیست کنارم، شبت به خیربسیار زخم بر دل خونم زدی و آهتا صبح می شود بشمارم... شبت به خیرهرچند بی تو تاب نمی آورم، بروهرچند بی تو خواب ندارم، شبت به خیررفتی اگرچه وقت خداحافظی نبوددیگر نشد بهانه بیارم، شبت به خیرسجّاد سامانی نوشته شده در یکشنبه یکم خرداد ۱۴۰۱  توسط شهاب بخوانید...
ادامه مطلب